Hogyan kell követelni


 


Első lépés

A panasz sikeres elfogadásához ismernie kell néhány adatot, például a sorozatszámot (SN/PN), a számla számát vagy a szállítólevelet.

Ezután kérjük, látogasson el a Panaszbejelentő lapra.

Hibás áruk szállítása

Az igényelt árut a számlával / szállítólevéllel együtt átviheti üzletünkbe, vagy elküldheti a következő címre:

ANAFRA s.r.o.
Panaszkezelési osztály
Slezska 1281
756 61 Roznov pod Radhostem

Gyakran ismételt kérdések:

Mire van szükségem az áruk igényléséhez?

  • Vásárlási bizonylat vagy annak másolata (számla vagy értékesítő, nem rendelési információ!)
  • Az ügyfél elérhetőségei, a hiba leírása stb.
  • Hibás áruk, beleértve az összes alkatrészüket megfelelő csomagolásban (antisztatikus táska, puha töltelékek stb.)

Meddig tart a követelés?

Ha a vásárlás után azonnal hibát észlelnek, a legtöbb árut várakozás közben kicserélik. Más árukat a panasztechnikus döntése alapján a lehető leghamarabb tesztelnek és javítanak (vagy kicserélnek).

Az általam összeszerelt számítógép nem működik megfelelően.

Egyes alkatrészek vásárlása esetén feltételezzük, hogy az ügyfél ismeri a hardver- és szoftverproblémákat, azaz az ügyfél csak a hibás alkatrészekre panaszkodik (nem a teljes PC-re). Az indokolatlan panaszokat az érvényes árlista szerint számítjuk fel.

Az áruk visszaküldése 14 napon belül:

Az ANAFRA s.r.o. az 53. § (53) bekezdésének megfelelően látja el ügyfeleit. A Polgári Törvénykönyv 7. §-a és 54. §-a, 14 napos védelmi időszak az áruk indokolás nélküli visszaküldésére (ún. MoneyBack).

"Az ügyfélnek joga van arra, hogy a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül minden árut visszaküldjön az üzlet választékából anélkül, hogy bármilyen indokot adna www.smicro.eu

Ha azonnal megtudja, miután megkapta az árut üzletünkből, hogy nem felelnek meg az Ön számára, akkor lehetősége van arra, hogy indoklás nélkül visszaküldje őket. A pénz az 53. § (53) bekezdésének rendelkezéseivel. A Ptk. 10-ét legkésőbb 30 napon belül banki átutalással vagy postai úton visszaküldik.

Visszatérítési irányelvek:

  1. Az árunak sértetlennek kell lennie az eredeti csomagolásban, hogy azokat tovább lehessen ajánlani az ügyfeleknek.
  2. Az ügyfélnek az áru átvételétől számított 14 napon belül el kell küldenie a küldeményt.
  3. Csak az árukért térítünk vissza pénzt, a postaköltségért és a csomagolásért nem. Különleges esetekben a visszaküldött áruk ára csökkenthető az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek visszatérítésével abban az esetben, ha a fogyasztó eláll a szerződéstől (lásd a következő bekezdést).
  4. Az árut csak rendszeres csomagküldő küldeményként szabad elküldeni, az utánvéttel történő szállításokat nem fogadják el.
  5. A szerző művének tartalmával rendelkező szoftver esetében az áru egyáltalán nem nyitható meg. Ez elsősorban szoftver.

A költségek megtérítése a fogyasztó szerződéstől való elállása esetén:

Az 53. § (53) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban. A Polgári Törvénykönyv 10. §-a, amely kimondja, hogy a szolgáltatónak joga van megtéríteni az áruk visszaküldése során felmerült tényleges költségeket, amikor a fogyasztó eláll a szerződéstől.