Next Business Day (NBD) garanciák


A Supermicro és az ASUS szerverekhez kiterjesztett NBD (next-business-day) garanciát biztosítunk. Jelenleg több száz szerverre vállalunk pl. on-site rendszerű (az ügyfélnél) garanciát a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és más európai országokban.

A Supermicro szerverekhez választható kiterjesztett garanciális feltételek specifikációi:

Garancia neve Jótállás időtartama Kapcsolat A garancia ismertetése
Kiterjesztett 3 - 5 let 8/5 A panaszok benyújtása a törvény által előírt 30 napon belül történik.
NBD hivatalos szervizközpontban 2 - 5 let 8/5 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő következő munkanapon, amelyet szervizközpontunkban végzünk.
NBD on-site 2 - 5 let 8/5 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő következő munkanapon, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk.
NBD on-site pro IT 2 - 5 let 24/7 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő következő munkanapon, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk. A szolgáltatás elsősorban informatikai szakemberek számára készült, és az ügyfél oldalán technikus aktív részvételét igényli. A szolgáltatás előnye a napi 24 órás telefonos elérhetőség, amely lehetővé teszi a hiba azonnali diagnosztizálását, ezáltal biztosítva a tartalék alkatrészek megfelelő kiválasztását a hatékony megoldás érdekében.
Mission critical az IT számára 2 - 5 let 24/7 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk. A szolgáltatás elsősorban informatikai szakemberek számára készült, és az ügyfél oldalán technikus aktív részvételét igényli.
Mission critical 4h az IT számára 2 - 5 let 24/7 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő 4 órán belüli problémamegoldással, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk. A szolgáltatás elsősorban informatikai szakemberek számára készült, és az ügyfél oldalán technikus aktív részvételét igényli.
Mission critical az EU számára 2 - 5 let 24/7 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk. A szolgáltatás nem igényel semmilyen intézkedést az ügyfél részéről.
Mission critical 4h az EU számára 2 - 5 let 24/7 Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő 4 órán belüli problémamegoldással, amelyet az ügyfél által Csehország egész területén kiválasztott helyszínen végzünk. A szolgáltatás nem igényel további lépéseket az ügyfél részéről.