ANAFRA Nextcloud
Az ANAFRA Nextcloud szolgáltatás biztonságos fájltárolást és megosztást biztosít az egyes csapattagok között. Az adatok szinkronizálása kizárólag a szervereinkre történik, amelyeket Önöknek minden helyzetben segítő rendszergazdáink kezelnek. Minden általánosan használt eszközön naprakész adatokhoz való hozzáférést biztosítunk. Az ANAFRA Nextcloud az ár aránytalan emelése nélkül együtt növekszik Önökkel, miközben a felhasználók száma nem befolyásolja közvetlenül az árat.
Az ANAFRA Nextcloud előnyei
- Automatikus adatverzió-választás - lehetővé teszi a fájlok régebbi verzióinak visszaállítását
- Az ANAFRA adminisztrátorai által nyújtott komplex műszaki támogatás
- Biztonságos adatmegosztás - munkacsoporton, home-office keretén belül, illetve szervezeten kívüli ügyfelekkel.
- Egyszerű adatmentés és adatátvitel - ha asztali számítógépük, laptopjuk, táblagépük vagy mobil eszközük összeomlik, az adatmentés nagyon egyszerű; percek alatt folytathatják a munkát egy új eszközön.
- Automatikus biztonsági mentés - nem kell aggódniuk amiatt, hogy hol és milyen gyakran készítsenek biztonsági mentést adataikról, mi ezt Önök helyett minden nap megtesszük, méghozzá két földrajzilag különböző ponton.
- Felhasználói jogosultságok és szerepek - az egyéni szerepek meghatározásának lehetősége lehetővé teszi a felhasználók egyszerű kezelését, ahol az egyes felhasználók/szerepek csak meghatározott fájlokhoz vagy mappákhoz férhetnek hozzá.
- A felhasználók számának növekedésével elfogadható szolgáltatási költségek - a legtöbb konkurens szolgáltatás 3 vagy több felhasználó esetén rendkívül megdrágul.
- Az adatok szinkronizálása kizárólag a mi szervereinkre történik - senki más nem férhet hozzá az Ön adataikhoz vagy kapcsolataikhoz, kizárólag Önök.
Az ügyfelek a legjobban értékelik
- A szolgáltatást kizárólag saját redundáns infrastruktúránkon nyújtjuk.
- Csak a helyért fizetnek, nem a felhasználók számáért.
- Az ANAFRA adminisztrátorai által nyújtott teljes körű műszaki támogatás. Mindig tudja, kit kell felhívni
- Korlátlan számú felhasználó, szerepek és kvóták meghatározásának lehetősége
- Fejlett belső és ügyfél irányú fájlmegosztás, jelszóval védett, időben korlátozott megosztás lehetősége
- Könnyű átmenet home-office-ba
- Garantált adattárolás kizárólag a Cseh Köztársaságban található szervereken
- Intuitív vezérlés és nagyon egyszerű adminisztráció
- Fájlszinkronizálás különböző eszközök és operációs rendszerek között
- Kompatibilitás minden platformmal - Windows, macOS, Linux, Android és iOS
- Offline üzemmódú munkavégzés lehetősége
- Cseh, angol, szlovák, lengyel, orosz és szlovák nyelvű változat
- Adatbiztonság, fejlett titkosítás
- Az adatok biztonsági mentése minden nap más helyre történik.
- GDPR ready