ANAFRA Nextcloud


Az ANAFRA Nextcloud szolgáltatás biztonságos fájltárolást és megosztást biztosít az egyes csapattagok között. Az adatok szinkronizálása kizárólag a szervereinkre történik, amelyeket Önöknek minden helyzetben segítő rendszergazdáink kezelnek. Minden általánosan használt eszközön naprakész adatokhoz való hozzáférést biztosítunk. Az ANAFRA Nextcloud az ár aránytalan emelése nélkül együtt növekszik Önökkel, miközben a felhasználók száma nem befolyásolja közvetlenül az árat.

Az ANAFRA Nextcloud előnyei

  • Automatikus adatverzió-választás - lehetővé teszi a fájlok régebbi verzióinak visszaállítását
  • Az ANAFRA adminisztrátorai által nyújtott komplex műszaki támogatás
  • Biztonságos adatmegosztás - munkacsoporton, home-office keretén belül, illetve szervezeten kívüli ügyfelekkel.
  • Egyszerű adatmentés és adatátvitel - ha asztali számítógépük, laptopjuk, táblagépük vagy mobil eszközük összeomlik, az adatmentés nagyon egyszerű; percek alatt folytathatják a munkát egy új eszközön.
  • Automatikus biztonsági mentés - nem kell aggódniuk amiatt, hogy hol és milyen gyakran készítsenek biztonsági mentést adataikról, mi ezt Önök helyett minden nap megtesszük, méghozzá két földrajzilag különböző ponton.
  • Felhasználói jogosultságok és szerepek - az egyéni szerepek meghatározásának lehetősége lehetővé teszi a felhasználók egyszerű kezelését, ahol az egyes felhasználók/szerepek csak meghatározott fájlokhoz vagy mappákhoz férhetnek hozzá.
  • A felhasználók számának növekedésével elfogadható szolgáltatási költségek - a legtöbb konkurens szolgáltatás 3 vagy több felhasználó esetén rendkívül megdrágul.
  • Az adatok szinkronizálása kizárólag a mi szervereinkre történik - senki más nem férhet hozzá az Ön adataikhoz vagy kapcsolataikhoz, kizárólag Önök.
Wikimedia
Siemens
Raiffeisen

Az ügyfelek a legjobban értékelik

  • A szolgáltatást kizárólag saját redundáns infrastruktúránkon nyújtjuk.
  • Csak a helyért fizetnek, nem a felhasználók számáért.
  • Az ANAFRA adminisztrátorai által nyújtott teljes körű műszaki támogatás. Mindig tudja, kit kell felhívni
  • Korlátlan számú felhasználó, szerepek és kvóták meghatározásának lehetősége
  • Fejlett belső és ügyfél irányú fájlmegosztás, jelszóval védett, időben korlátozott megosztás lehetősége
  • Könnyű átmenet home-office-ba
  • Garantált adattárolás kizárólag a Cseh Köztársaságban található szervereken
  • Intuitív vezérlés és nagyon egyszerű adminisztráció
  • Fájlszinkronizálás különböző eszközök és operációs rendszerek között
  • Kompatibilitás minden platformmal - Windows, macOS, Linux, Android és iOS
  • Offline üzemmódú munkavégzés lehetősége
  • Cseh, angol, szlovák, lengyel, orosz és szlovák nyelvű változat
  • Adatbiztonság, fejlett titkosítás
  • Az adatok biztonsági mentése minden nap más helyre történik.
  • GDPR ready

Fotoalbum