Panasztételi űrlap


A reklamációhoz ki kell tölteni a reklamációs űrlapot, és a reklamált árut el kell küldeni az ANAFRA s.r.o., Claims Department, 5. května 1109/63, 140 00 Prague címre, vagy személyesen kell átadni.

Mennyi ideig tart egy panasz?

Ha a hibát közvetlenül a vásárlás után fedezik fel, a legtöbb árut kicserélik, amíg Ön vár. A többi árut a lehető leghamarabb teszteljük és megjavítjuk (vagy kicseréljük) a kárigénylő technikus döntése alapján.

Az általam épített számítógép nem működik megfelelően

Egyedi alkatrészek vásárlása esetén a vásárló hardver- és szoftverismeretét feltételezzük, azaz a vásárló csak a hibás alkatrészekre (nem a teljes számítógépre) tart igényt.

Az áru visszaküldése 14 napon belül

Az ANAFRA s.r.o. a Polgári Törvénykönyv 53. § (7) bekezdése és 54. §-a értelmében 14 napos védelmi időt biztosít ügyfeleinek az áru indoklás nélküli visszaküldésére.